modellblogg

BERLINBERLINBERLINBERLIN...

Kategori: Modellandet

Okej. Det har inte blivit så mycket uppdatering, jag vet. Men jag har verkligen haft fullt upp!!! Barcelona var väl sådär. Väldigt skummt var det i alla fall. Dem hade bokat flyg, hotell och hade mitt namn på deras listor och prickade av mig, gjorde hår och make up, men sen när visningen skulle börja fanns där inga kläder till mig. Så nej det blev ingen visning. Åkte alltså ganska mycket till Barcelona i onödan. Och därefter åkte jag tillbaka till flygplatsen och spenerade ett bra antal timmar där...
När jag väl kom fram till Berlin, vilket var säkert vid halv ett på natten så åkte jag till vår lägenhet vi skulle bo i. Vi var fem tjejer som bodde här, varav tre svenskar, nu är vi fyra tjejer :)
Första dagen blev det en stressig dag med, jag vet inte hur många castingar jag gjorde. Sen igår gick jag två visningar och gjorde några fittingar och castingar. Idag blev det två visningar igen och även en massa castingar och fittingar. Just nu är jag så galet trött!!! Och framförallt så mår inte mina fötter särskillt bra... Har fyra plåster på fötterna, en massa blåsor, helt svullna fötter och insidan av båda fötterna är upprivna av några idiotiska skor jag hade idag... Punkt punkt punkt.
Imorgon verkar det än så länge som om jag har två visningar och förhoppningsvis inget mer, men man vet ju aldrig. Nåja nu ska jag försöka sluta klaga, ta en dusch, vila mina fötter och sedan sova ut riktigt ordentligt :)
Bland annat satt jag här och väntade i några timmar på flygplatsen i Barcelona!

Bild från idag innan min första visning. Igår stod dem säkert 6-7 stycken och fixade hår, smink och naglar på mig samtidigt. Eftersom jag kom senare från en annan visning..

Bild från igår efter sista visningen. Man ser inte riktigt hur galna dem där skorna var som står på golvet bredvid mig... Men det är inte naturligt att kunna gå i sånna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: