modellblogg

Söndag

Kategori: Modellandet

Idag jobbade jag som sagt och det vi gjorde var att vi filmade en massa små klipp som sedan ska sättas ihop och bli någon slags lookbook, tror jag. Så idag har jag bara varit i studion hela dagen och i morgon börjar en ny vecka med mer castingar och gosees... Jag tror jag har koll på morgondagen och sen får vi se vad som händer de andra dagarna. Kan ju hoppas att jag blir bokad och slipper springa runt på stan varenda dag ;) Sen tror jag att jag åker till Schweiz för jobb på fredag, jobbar på lördag och kanske söndag, och sen hem på söndag eller måndag! :)
Nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Hej!



    Läser din blogg lite då och då och tänkte bara säga att du inspirerar mig jätte mycket då jag också jobbar som modell sen 4 månader tillbaka. Vill också resa runt om i världen och jobba precis som du :)



    Hade varit kul o höra vad du tycker om mina bilder som jag än sålänge gjort :)



    Kram

    2012-01-30 | 18:52:31
    Bloggadress: http://www.isabellfritz.devote.se

Kommentera inlägget här: