modellblogg

Torsdag

Kategori: Modellandet

Efter tre dagars jobb och ganska lite sömn var det riktigt skönt att få sova ut idag! Hade bara två castingar, varav den ena kändes lite fånig haha. Det var till en Tv reklam och vi skulle testa göra scenen medans de filmade. Vi skulle spela vetenskapsmän och få fram den här "nya produkten", och såklart le väldigt mycket mot varandra! Känns inte som det finns någon risk att jag får jobbet, haha. 
Dessutom har det varit riktigt jäkla varmt idag! och soligt! Men såklart ska det regna i morgon...
Då ska jag jobba för Asos igen, men bara på förmiddagen, och därefter har jag en casting. Nu ska jag försöka allt vad jag kan att komma i säng i tid!
Godnatt!
Hade ingen passande bild. Detta är från "lookbook videon" jag gjorde i Paris sist jag var där...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: