modellblogg

Dag 3

Kategori: Modellandet

Idag gick jag som sagt tre visningar. Varar i en av dem var det två olika desigers. Vilket innebar skynda, skynda och byta kläder, smink och hår innan vi skulle in igen. Första delan av visningen gick bra. Men andra halvan kändes väl sådär. Ingen hade koll på någonting och plötsligt skulle jag ha några skor jag aldrig testat förut och självklart var de alldeles för stora. När jag då försökte få fram lite tejp, för att försöka undvika att tappa skorna, så var det ingen som riktigt förstod eller visste var det fanns... Nåja. Det gick bra ändå. Tappade inte en enda sko :)
Har haft minst 8 olika klänningar på mig idag och har hittat två på bild än så länge!
I morgon har jag en sista visning kvar och på lördag flyger jag hem igen. I morgon måste jag dock lämna hotellet då det var fullt, och bo någon annanstans sista natten.
Godnatt godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: