modellblogg

London...

Kategori: Allmänt

Framme i London! Det tog ett tag innan jag kom fram hit jag skulle bo. Först hittade chauffören inte rätt och sen var det inte någon hemma som kunde öppna. Då fick vi ringa runt och tillslut fick vi då köra och hämta nycklarna av han som ägde lägenheten som var någon helt annanstans... Sen åkte vi tillbaka igen och äntligen kunde jag komma in. Då möttes jag av det här...? Detta är nog det mest sunkiga och äckligaste stället jag varit på. Jag kommer inte våga röra köket och för att inte tala om badrummet... Här bor en annan modell som i alla fall var trevlig. Hon hade försökt städa här men dammsugaren fungerade inte. Dessutom har jag inte fått någon duschandduk.. 
Det förra stället jag bodde på var ju så fint... men men. Får väl se om jag kan flytta, annars får jag försöka vara ute på annat och vara här så lite som möjligt. Jag ska jobba både i morgon, på onsdag och på torsdag! Så det är ju bra! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: