modellblogg

lite sånt där allmänt.

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag för Asos på förmiddagen, och jag var så trött. Det var nog inte riktgit min dag igår. Kändes som jobbet gick jätte dåligt och egentligen allt annat också. Jag var redan på lite dåligt humör och så stressade min bokare upp mig och sa att jag vad tvungen att flytta från lägenheten samma dag. Men helt plötsligt behövdes det som tur var inte längre. Min kompis kommer hit i morgon, och ska bo här i samma lägenhet som jag, så det var ju tur att jag kunde bo kvar... Det ska i alla fall bli riktgit kul! Jag har några dagar ledigt (hoppas jag) så vi ska shoppa och hitta på en massa saker och jag ska visa henne London :)
Här kommer lite mer bilder från Asos eftersom jag inte hade så mycket annat kul.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: