modellblogg

London!

Kategori: Allmänt

I går, måndag, kom jag fram till London. Jag åkte direkt till lägenheten men när jag knackade på dörren var det ingen som öppnade... Där stod jag med två väldigt tunga väskor och ville bara lämna av all packning och ta en dusch. Istället fick jag åka till agenturen för att lämna av väskorna där och gå på stan några timmar tills någon var hemma i lägenheten och kunde öppna. Nu har jag nycklar som tur är.
 
Idag har jag jobbat för Asos vilket jag tror jag även ska göra på torsdag och fredag. Det börjar bli någon slags vardag. Att vara på samma ställe klockan 9 på morgonen, få hår och make fixat, plåta en massa looks och göra "catwalk video" för varje outfit. Sedan är det lunch två våningar upp, och efter en timme ska man vara tillbaka för att fixa till hår och make. Därefter plåta ännu mer och klockan 5 vara klar för dagen och gå hem. Jag gillar det. Att veta vart man ska, vad man ska göra, vem man ska träffa och hur länge man ska hålla på. Väldigt olikt alla andra plåtningar där man ofta knappt vet någonting alls i förväg. 

Några bilder från Asos.

Kommentarer

  • madde säger:

    du e så jäkla snygg! :D

    2012-09-11 | 21:57:53

Kommentera inlägget här: